Postanowienia ogólne
- Właścicielem Sklepu znajdującego się pod adresem "http://www.sklepplemiona.pl" jest firma „Regis” Paweł Mondzelewski z siedzibą w Nysie, przy ulicy Stefana Czarnieckiego 1, NIP: 631-188-51-56, Regon: 160066064.
- Dokonywanie zakupów w Sklepie możliwe jest wyłącznie drogą elektroniczną. Sklep nie przyjmuje zamówień przez telefon, fax itp. Nie ma również możliwości odebrania zamówionego towaru osobiście. Wszystkie ewentualne pytania prosimy kierować na nasz adres e-mail.
- Wszystkie ceny towarów w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
- Zamówienie należy potwierdzić zgodnie z instrukcją zawartą w mailu otrzymanym po złożeniu zamówienia na stronie internetowej (kliknięcie na odpowiedni link w mailu lub skopiowanie linku do przeglądarki). Realizowane będą tylko zamówienia potwierdzone.
- Do realizacji zamówienia przystępujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Zawartość Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543. Wszelkie informacje na temat towarów w ofercie są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
Płatności
- Należność za zamówione towary można wpłacać na konto:
REGIS Paweł Mondzelewski
MBank 09 1140 2004 0000 3102 3163 8480 .
- Należność w walucie EURO można wpłacać na konto walutowe:
REGIS Paweł Mondzelewski
T-Mobile Usługi Bankowe (Dawny AliorSync) IBAN: PL 36 2490 1044 0000 4200 9363 6198 Kod BIC/SWIFT T-Mobile Usługi Bankowe: ALBPPLPW
- W trakcie finalizacji zamówienia można wybrać również płatność za pomocą PayPal lub Płatności.pl - za ich pomocą możliwa jest również zapłata kartą kredytową. Do tych płatności może zostać doliczona opłata manipulacyjna.
Wysyłka
- Składając zamówienie w Sklepie, i wybraniu wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, Kupujący udziela firmie REGIS Paweł Mondzelewski pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług z Pocztą Polską w imieniu Kupującego, w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki nie stanowią dodatkowego dochodu firmy.
- Zamówiony towar wysyłamy na adres podany w formularzu zamówienia.
- Przesyłki wysyłane są na koszt Kupującego Pocztą Polską listem poleconym, ekonomicznym lub priorytetowym, paczką pocztową lub przesyłką kurierską.
- Koszt wysyłki zależny jest od wagi zakupionych towarów oraz od rodzaju wysyłki i zostanie obliczony i podany przez oprogramowanie sklepu przed finalizacją zamówienia.
- Ze względu na to, że zamówienia mają charakter spersonalizowany, nie wysyłamy zamówień za pobraniem
Czas realizacji i dostawy
- Czas realizacji zamówienia to 3-14 dni roboczych. Czas realizacji podany jest w opisie produktu. W sporadycznych przypadkach czas ten może się wydłużyć, w takim przypadku powiadomimy Kupującego o tym fakcie osobnym mailem z pytaniem o dalszy sposób postępowania (np. wysyłka dostępnej części towaru jedną przesyłką a tego chwilowo niedostępnego - następną).
- Czas otrzymania przez Kupującego zamówionego towaru = oczekiwanie na opłatę + czas realizacji zamówienia + czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską / firmę kurierską. Na czas dostarczenia przesyłki nie mamy wpływu.
Reklamacje i zwroty
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie praw konsumentów gwarantujemy Kupującemu prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot należności za zwrócony towar, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu, na wskazane przez Kupującego konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Towar spersonalizowany (zawierający nick, nazwę miasta/plemienia) nie podlega zwrotowi, a jedynie reklamacji z tytułu wad istniejących w chwili nabycia towaru
- Towary prosimy odsyłać na adres:
REGIS Paweł Mondzelewski ul. Stefana Czarnieckiego 1 48-303 Nysa.
- Kupujący ponosi koszty związane z wysyłką wymienianego towaru. Sklep ponosi koszty wysyłki jedynie w przypadku błędnej realizacji zamówienia, tzn. wysyłki rozmiarów, kolorów, bądź modeli niezgodnych z zamówieniem Kupującego.
- Warunkiem przyjęcia towaru do zwrotu/wymiany jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania. Odsyłany towar powinien być zapakowany w sposób zabezpieczający go przed zniszczeniem w trakcie transportu. Zwracany towar powinien być zaopatrzony w metki, wszywki i inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży.
- Jeśli przesyłka nie dotrze do Kupującego w spodziewanym terminie prosimy o kontakt z nami, wówczas sprawdzimy co się dzieje z przesyłką - najczęściej po prostu czeka na odbiór na poczcie. Gdyby jednak zdarzyło się, że przesyłka zaginie, po 14 dniach od wysyłki składamy reklamację do Poczty Polskiej i czekamy na jej rozpatrzenie (trwa to nawet do 30 dni). Po uznaniu reklamacji przez Pocztę zwracamy Kupującemu w całości koszt zakupu lub wysyłamy zamówiony towar ponownie, zależnie od decyzji Kupującego.
- W momencie odbioru zamówionego towaru Kupujący ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności doręczyciela. Należy dokładnie obejrzeć paczkę, czy nie jest rozerwana, czy taśma nie jest naruszona, czy nie ma śladów otwierania, naruszenia zawartości. W razie jakichkolwiek wątpliwości, stwierdzenia braków lub zniszczenia towaru, należy w obecności pracownika Poczty lub kuriera sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody. Jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji.
|